Bij Care Support blijven we evolueren om jou als zorgverlener nóg beter te ondersteunen. In 2025 staan er heel wat mooie initiatieven op de planning, die wij systematisch doorheen het jaar zullen introduceren:
Persoonlijke ondersteuning van Jo
Onze nieuwe telefonische supportmanager Jo staat tijdens kantooruren voor je klaar om je meteen door te verbinden met de juiste persoon of je vragen direct op te lossen.
Meerdere logins zonder extra kosten
Vanaf 2025 betaal je nog maar één login per softwarepakket, ongeacht in hoeveel praktijken je werkt.
Gebruiksvriendelijk klantenportaal
Meer autonomie én vlottere communicatie: raadpleeg facturen, overlegdocumenten en opleidingsattesten op één centrale plaats.
Lancering Zorgdeal App
Vanaf het 3de trimester:
accepteer zorgaanvragen snel en plaats opdrachten die je zelf niet kan uitvoeren op een platform voor collega thuisverpleegkundigen.
Betrokkenheid van ons team
We nemen regelmatig deel aan jullie overlegmomenten 😊
Meer opleidingen
Kies uit fysieke en online opleidingen, én ontdek ons gloednieuwe E-learningplatform vanaf april 2025
Software die écht luistert
Onze leveranciers zitten elke maand met ons samen om jullie feedback te verwerken en de software verder te verbeteren. Voorschriften direct via je smartphone mailen? Dat kan! Meer info bij Stijn.
Sterkere vertegenwoordiging
We zorgen voor meer inspraak binnen kartels en het RIZIV.
Care Vlinders breiden uit
Extra interne ondersteuning voor vervangingen in noodsituaties.
Nieuwe evenementen
✨ TAFELDEBAT 2.0
Denk mee, discussieer en inspireer
Vanaf het 2de trimester
🏖️ CARE HOLIDAY
Werk en ontspanning hand in hand
Vanaf het 3de trimester
🚶♀️ WANDEL-COACHING
In beweging voor inspiratie
Vanaf het 2de trimester