Naar boven

Voor zelfstandige verpleegkundigen en verpleegpraktijken

Jij de kwaliteitsvolle thuisverpleging, wij de werkplanning, administratie én facturatie

Dossierbeheer voor thuisverpleegkundigen

Betere zorg, meer verdienen én een gerust gevoel

Overdag spoed je van de ene patiënt na de andere. Je spant je de hele dag in om elke patiënt de kwaliteitsvolle zorg te geven die hij of zij verdient. ’s Avonds kom je moe thuis … en ligt er nog een hoge stapel administratie op je te wachten. Voorschriften verwerken, nieuwe patiënten registreren, facturatie opvolgen,… Care Support neemt al deze vervelende klussen van je over, zodat jij je voluit kan concentreren op de zorg voor je patiënten. Samenwerken met Care Support leidt tot betere zorg, je verdient meer én je hebt als thuisverpleegkundige op elk moment een gerust gevoel. Een ervaren en deskundig vertrouwenspersoon waakt mee over je schouder.

Drie formules voor dossierbeheer:
All-in, Comfort en Basic

Jij bepaalt welke ondersteuning je als zelfstandig verpleegkundige of verpleegpraktijk wilt.

All-in

Wij ontzorgen je volledig. Wij organiseren je werkplanning, voeren je administratie uit en handelen de volledige facturatie af. Jij concentreert je uitsluitend op de goede zorg van je patiënten. Je registreert alles eenvoudig via een tablet of app.

MEER INFO

Comfort

In deze formule volgen wij je administratie op en regelen we de facturatie. Wel behoud je nog zelf de controle over de verwerking van voorschriften en de Katzschalen, je werkplanning en rittenschema. Uiteraard vraagt deze formule van jou extra...

MEER INFO

Basic

Wij voorzien je van gebruiksvriendelijke gehomologeerde software en een geïntegreerde manier om elektronische zorgdossiers op te stellen. Je krijgt een handige registratietool ter beschikking om de nodige gegevens snel digitaal te verzamelen...

MEER INFO

Meer weten over de verschillende formules van dossierbeheer?

Maak een vrijblijvende afspraak voor een demo

Maak een afspraak