Naar boven

Voor zelfstandige verpleegkundigen
en verpleegpraktijken

Jij de kwaliteitsvolle thuisverpleging, wij de werkplanning, administratie, facturatie én persoonlijke begeleiding

Administratie en facturatie thuisverpleging

Hulp nodig voor de administratie en facturatie van je praktijk voor thuisverpleging?

Care Support specialiseert zich in de administratie en facturatie in opdracht van praktijken voor thuisverpleging. Door alle administratie en facturatie die gepaard gaan met thuisverpleging uit te besteden aan een gespecialiseerde partner, geniet je van talrijke voordelen. Je kan meer tijd besteden aan je patiënten, waardoor de kwaliteit van de zorg stijgt. Dankzij de lovende mond-tot-mondreclame groeit je praktijk. Daarnaast besparen we je geld door de administratie en facturatie van je thuisverpleging volledig te optimaliseren. Je wint veel energie omdat je ’s avonds of tijdens de weekends geen tijd meer hoeft te spenderen voor de computer. Bovendien werk je samen met een vertrouwenspersoon die altijd voor je klaarstaat met een luisterend oor.

De meeste zelfstandige thuisverpleegkundigen houden van hun job omwille van de persoonlijke contacten met hun patiënten én de verzorgende taken. De complexe administratie en facturatie die bij thuisverpleging komen kijken, vinden veel verpleegkundigen al heel wat minder interessant. Door de administratie en facturatie van je thuisverpleging slecht op te volgen, kan je bovendien heel wat geld mislopen.

Facturatie en administratie van je thuisverpleging door Care Support

Care Support verzorgt de volledige administratie en facturatie van verpleegpraktijken voor thuisverpleging.

Meer weten over administratie en facturatie voor thuisverpleging? Maak een vrijblijvende afspraak voor een demo